SUBARU OUTBACK
VÄLIMUS
Outbacki väljatöötamisel oleme mõelnud ennekõike omanikule. Esmatähtsad on mahutavus, otstarbekus ja pukseerimisvõime – omadused, mis aja jooksul on teinud Outbackist aktiivsete perede lemmiku ja esimese valiku neile, kes ei soovi tingida ohutuse, praktilisuse ja mugavuse arvelt.
Christal White puhul ei lisandu metallik värvi lisatasu.
INTERJÖÖR
Suured klaaspinnad ja kitsad piilarid annavad Outbackile oma klassi parima nähtavuse, mis omakorda teeb juhtimise ohutumaks ja pingevabamaks. Kogu ümbrus on kontrolli all ning juhi keskkond on loogiline ja hästiloetavate näidikutega. See on Subaru firmamärk ja suurepärane näide esmase ohutuse parimast tasemest.
SUBARU TOODAB IGAL AASTAL
NELIKVEOGA AUTOT
MAAILMAKLASSI TURVALISUS,
JA PÄRISELT TOIMIV NELIKVEDU
MUDELIVALIK
Subaru eesmärk on teha maailma ohutumaid autosid ning kõik testid näitavad, et oma uute autodega oleme õigel teel. Siht on see, et keegi ei tohiks viga saada ei Subaru sees ega Subaru tõttu. Meie eesmärk on kaitsta mitte üksnes autosviibijaid, vaid ka teisi liiklejaid nagu jalgratturid ja jalakäijad. See põhimõte kannab nime Subaru igakülgne ohutus.
Hind alates 38 990 €
Hind alates 40 990 €
Hind alates 41 490 €
Hind alates 44 490 €
Turvalisus
Subaru eesmärk on teha maailma ohutumaid autosid ning kõik testid näitavad, et oma uute autodega oleme õigel teel. Siht on see, et keegi ei tohiks viga saada ei Subaru sees ega Subaru tõttu. Meie eesmärk on kaitsta mitte üksnes autosviibijaid, vaid ka teisi liiklejaid nagu jalgratturid ja jalakäijad. See põhimõte kannab nime Subaru igakülgne ohutus.
Subaru jaoks tagab nelikvedu eelkõige ohutuse. Nelikveoga muutub auto stabiilseks, etteaimatavaks ja teel paremini juhitavaks.
Outback on hea pukseerimisvõime ja spetsiaalne stabiliseerimissüsteem ohutumaks pukseerimiseks.
Meie maailma tippklassi juhiabisüsteem EyeSight*1 on 30-aastase uurimis- ja arendustöö tulemus. EyeSight on kui lisapaar silmi, mis aitab liiklust jälgida kuni kiiruseni 180 km/h. Süsteemi süda on stereovärvikaamera, mis on kaitstult tuuleklaasi taga. Süsteemil on mitmeid funktsioone ning juht saab valida, milline või millised parajasti aktiveerida.
Ohutuse tagamiseks ei tohi usaldada ainult ohutusfunktsioone. Selle süsteemi funktsioonidel on omad piirangud. Süsteemi töö ja piirangute kohta vt täpsemalt kasutusjuhendist. Palun küsige lisateavet oma edasimüüjalt.
Juhitavus
Igasse sihtkohta jõuad mugavalt ja nagu iseenesest. Sümmeetriline nelikvedu ja täiustatud sõidudünaamika tagavad turvalise ja nauditava sõidu kõigile reisijatele isegi ebatasasel teel. Lisaks saad tunda täielikku meelerahu, sest tänu arenenud X-MODE maastikuabile on lihtne läbida pehmet, mudast või lumist teelõiku.
Subaru Intelligent Drive (SI-DRIVE) kohandab mootori reaktsiooni gaasipedaalile, pakkudes pea kõikides sõidutingimustes vajadusel täit jõudu ja kiirendusvõimet. Sport-režiim reageerib gaasivajutusele otseselt ning sobib olukorda, kus on vaja kohest kiirendust. Intelligent-režiimis on reaktsioon gaasipedaali vajutusele pehmem, sobides linnatänavale, pikale maanteesõidule või suurema kütusesäästu saavutamiseks.
Üks režiim kõva ja teine pehme pinna, näiteks sügava lume või pori jaoks. See optimeerib nelikveosüsteemi ja tagab parima veojõu.
Süsteem sisaldab ka mäest laskumise funktsiooni, mis muudab keerulise allamäge sõitmise ohutuks. Juht peab vaid roolima, süsteem ise pidurdab ja reguleerib mootori võimsust.
Suusatamine, jalgratas, koer, jahindus, kalapüük või lihtsalt loodus. Meid kõiki paeluvad erinevad asjad. Outback on lihtne kohandada ning luua ruumi kõigi ja kõige jaoks, mis on sinu elus olulised.
Omadused
Outbackil on palju omadusi, mis teevad aktiivse elu lihtsamaks. Integreeritud katusereelingud, elektriline tagaluuk*, suur ruudukujulise avausega pakiruum on vaid mõned neist.
11,6-tolline ekraan, selle abil saate juhtida enamikku auto funktsioonidest ja loomulikult ka uut täiustatud info- ja meelelahutussüsteemi, mis ühildub nii Apple CarPlay kui ka Android Autoga.
Keskkonsoolis domineerib püstine puutetundlik 11,6-tolline ekraan. Selle abil saate juhtida enamikku auto funktsioonidest ja loomulikult ka uut täiustatud info- ja meelelahutussüsteemi.
Kaamera tuvastab, kes konkreetselt rooli taga istub. Süsteem tunneb juhi näo järgi ära ning seadistab kliimaseadme, juhiistme (Touring mudel) ja tahavaatepeeglid (Touring mudel) sinu eelistuste kohaselt.
Automaatkäigukast Lineartronic kasutab boksermootori ja nelikveosüsteemi eeliseid maksimaalselt ära. Lineartronic hoiab mootori ideaalses pööretevahemikus, tagades nii Outbacki ökonoomse kütusekulu.
Auto raskuskese on teel püsimisel oluline tegur. Mida madalamal on raskuskese, seda parem. Selles osas on Subarul ainulaadne eelis teiste automarkide ees.
Outbacki ehitamiseks on kasutatud uut Subaru globaalset platvormi. Uus raam on eelmisega võrreldes kaks korda jäigem ja tagab seega parema ohutuse ja mugavuse.
Boksermootori silindrid paiknevad üksteise suhtes 180-kraadise nurga all. Tänu sellele on mootor võrreldes teiste markidega lamedama ehitusega. Raskuskese on madalamal, auto on tasakaalustatum.
*Field.
* Touring
TOURING / ADVENTURE / LIMITED