UUS FORESTER
VÄLIMUS
Foresteril on palju nutikaid funktsioone, mis teevad elu lihtsamaks. Tagauste läve laiad astmed aitavad ulatuda katusele kinnitatud asjadeni. Uksed katavad astmeid, mis tähendab, et sina ei pea mustaks saama pelgalt seepärast, et auto on must. Loomulikult on autos ka palju hoiukohti ja topsihoidikuid.
INTERJÖÖR
Suured klaasaknad ja kitsad piilarid annavad Foresterile oma klassi parima nähtavuse, mis omakorda võimaldab ohutumat ja pingevabamat juhtimist. Kogu ümbrus on kontrolli all ning juhi keskkond on loogiline ja hästiloetavate näidikutega. Need on Subaru firmamärk ning suurepärane näide esmaohutuse parimast tasemest.
MAAILMAKLASSI TURVALISUS,
JA PÄRISELT TOIMIV NELIKVEDU
SUBARU TOODAB IGAL AASTAL
NELIKVEOGA AUTOT
MUDELIVALIK
Perega seiklema minnes on Forester igati usaldusväärne kaaslane. Tema moodsalt jõuline disain peegeldab seikluslikku vaimu, mis on sobib ühtviisi nii linnavõlude avastamiseks kui ka telkimisretkedeks metsikus looduses. Forester, mis on loodud kogu pere vajadusi silmas pidades, pakub kindlustunnet, usaldusväärsust ja mugavust igal reisil.
Hind alates 35 900 €
Hind alates 39 900 €
Hind alates 41 900 €
Turvalisus
Subaru eesmärk on teha maailma ohutumaid autosid ning kõik testid näitavad, et saavutame selle eesmärgi. Siht on see, et keegi ei tohiks viga saada ei Subaru sees ega Subaru tõttu. Meie eesmärk on kaitsta mitte üksnes autosviibijaid, vaid ka teisi liiklejaid – jalgrattureid, jalakäijaid, aga ka teele sattuvaid metsloomi. See arendus kannab nime Subaru igakülgne ohutus.
Subaru jaoks tagab nelikvedu eelkõige ohutuse. Nelikveoga muutub auto stabiilseks, etteaimatavaks ja teel paremini juhitavaks.
Foresteril on hea pukseerimisvõime ja spetsiaalne stabiliseerimissüsteem ohutumaks pukseerimiseks.
EyeSight on justkui täiendav teed jälgiv silmapaar, s.t kaks kaamerat, mis jälgivad auto ees olevat teed. EyeSight on 30-aastase arendustegevuse tulemus. EyeSight süsteemiga autodega toimub üle poole vähem õnnetusi ja tagant otsasõitude arv on vähenenud 84% võrra.
Juhitavus
Igasse sihtkohta jõuad mugavalt ja nagu iseenesest. Sümmeetriline nelikvedu ja täiustatud sõidudünaamika tagavad turvalise ja nauditava sõidu kõigile reisijatele isegi ebatasasel teel. Lisaks saad tunda täielikku meelerahu, sest tänu arenenud X-MODE maastikuabile on lihtne läbida pehmet, mudast või lumist teelõiku.
Subaru Intelligent Drive (SI-DRIVE) kohandab mootori reaktsiooni gaasipedaalile, pakkudes pea kõikides sõidutingimustes vajadusel täit jõudu ja kiirendusvõimet. Sport-režiim reageerib gaasivajutusele otseselt ning sobib olukorda, kus on vaja kohest kiirendust. Intelligent-režiimis on reaktsioon gaasipedaali vajutusele pehmem, sobides linnatänavale, pikale maanteesõidule või suurema kütusesäästu saavutamiseks.
Üks režiim kõva ja teine pehme pinna, näiteks sügava lume või pori jaoks. See optimeerib nelikveosüsteemi ja tagab parima veojõu. Süsteem sisaldab ka mäest laskumise funktsiooni, mis muudab keerulise allamäge sõitmise ohutuks. Juht peab vaid roolima, süsteem ise pidurdab ja reguleerib mootori võimsust.
Suusatamine, jalgratas, koer, jahindus,
kalapüük või lihtsalt loodus. Meid kõiki paeluvad erinevad asjad.
Foresteri on lihtne kohandada ning luua ruumi kõigi ja kõige jaoks,
mis on sinu elus olulised.
Subaru ühtne platvorm
Ühtne platvorm ehk SGP (Subaru Global Platform) on see põhialus, millele hakkavad toetuma Subaru järgmiste põlvkondade sõidukid. SGP täiustab üldist turvalisust ja võimekust, kuid pakub midagi veelgi enamat – sellist juhtimiselamust, mida koged ainult Subaruga.
e-Boxeriga on meil õnnestunud täiustada seda, mis oli juba niigi hea, ning lihvida omadusi, mida autoomanikud kõige enam hindavad.
Kereraami ühtne konstruktsioon ja struktuuri tugevad ühendused aitavad vähendada keha äkilist liikumist sõidu ajal. Terviklik tunnetus roolist ja sõiduki liikumisest tagavad parema sõidudünaamika ja stabiilsuse igal teel.
Foresteril on palju nutikaid funktsioone, mis teevad elu lihtsamaks. Tagauste läve laiad astmed aitavad ulatuda katusele kinnitatud asjadeni. Uksed katavad astmeid, mis tähendab, et sina ei pea mustaks saama pelgalt seepärast, et auto on must. Loomulikult on autos ka palju hoiukohti ja topsihoidikuid.
Juhtmevaba ühenduse saadavus ja ühilduvus võivad olenevalt turu tingimustest ja kasutatava mobiiltelefoni või seadme tüübist erineda.
En infraröd kamera med mjukvara för ansiktsigenkänning läser hela tiden av dina ögonrörelser och kan varna med ljud och ljus om du brister i uppmärksamhet eller håller på att somna.
*Limited, Touring
*Limited, Touring
Ava ja sulge tagaluuk puutevabalt lihtsa jalaliigutusega - mugav võimalus, eriti siis, kui käed on kinni.
* Limited ja Touring, aga mitte koos veokonksuga.
Suurendab stabiilsust ja ühtlustab sõitu, vähendades sõiduki kõikumist ning luues salongis ühtlase ja mugava sõidutunde, mis aitab kaasa ohutule juhtimisele ja paremale sõidudünaamikale.
Automaatkäigukast Lineartronic kasutab boksermootori ja nelikveosüsteemi eeliseid maksimaalselt ära. Lineartronic hoiab mootori ideaalses pööretevahemikus, tagades nii Foresteri ökonoomse kütusekulu.
Tõhusa sõidu tagamiseks reguleerib SUBARU e-BOXER süsteem spetsiaalse 2,0-liitrise otsesissepritsega mootori ja elektrimootori võimsuse jaotust vastavalt sõidutingimustele. Koos Lineartronic käigukastiga on tulemuseks vaikne, sujuv ja võimas jõudlus mugavaks ja nauditavaks sõiduks erinevates olukordades.
Auto raskuskese on teel püsimisel oluline tegur. Mida madalamal on raskuskese, seda parem. Selles osas on Subarul ainulaadne eelis teiste automarkide ees – auto on tasakaalustatum ja teel püsimine on parem.
*Limited / Touring
* Touring
(tüüp A ja C) ning tagumised USB voolupesad
*Adventure.
*Limited / Touring
LED-dimljus
*Adventure.
*Limited / Touring
Subaru eesmärk on teha maailma ohutumaid autosid ning kõik testid näitavad, et saavutame selle eesmärgi. Siht on see, et keegi ei tohiks viga saada ei Subaru sees ega Subaru tõttu. Meie eesmärk on kaitsta mitte üksnes autosviibijaid, vaid ka teisi liiklejaid – jalgrattureid, jalakäijaid, aga ka teele sattuvaid metsloomi. See arendus kannab nime Subaru igakülgne ohutus.
Aitab vältida kokkupõrget, andes märku helisignaali ja märgutulega ning rakendades pidudrdusabi, kui tuvastab halva nähtavusega piirkonnas suure eesmise kokkupõrke võimaluse.*2
Sõiduki püsikiiruse sujuvam ja turvalisem reguleerimine hõlmab lisaks märgituvastusele stereokaamera abil ka sõiduki asukohateabe võrdlust kaardiandmetega.
Võib aidata vähendada ohtlikke sõidurajalt kõrvalekaldeid, andes märku helisignaali ja märgutulega ning rakendades rooliabi, kui tuvastab kõrvalreas olevad või vastutulevad sõidukid.
Suudab sõiduki automaatselt täielikult peatada võimalikus hädaolukorras, kui tuvastab pikema aja jooksul, et juht ei osale roolimises.
LED kurvituled aitavad pöörete ajal valgustada teed sõiduki ees.
*1 Juhiabi süsteem EyeSight ei pruugi alati toimida optimaalselt kõikides ettetulevates liiklustingimustes. Juhiabi süsteemi efektiivsus sõltub paljudest asjaoludest, nagu sõiduki hooldus, ilma- või teeolud. Süsteemi detailne kasutusõpetus ning käesolevas
materjalis käsitletud EyeSight funktsioonide piirangud on välja toodud auto kasutusjuhendis.
*2 Kokkupõrget ennetav pidurdussüsteem ei pruugi toimida igas olukorras. Sõltuvalt objektide kiiruste erinevustest, objekti kõrgusest ning muudest asjaoludest, ei pruugi igas situatsioonis olla täidetud kõik vajalikud tingimused EyeSight’i optimaalseks tööks.
*3 Aitab vältida tahtmatut teelt kõrvalekaldumist ka märgistuseta teedel. Tuvastades tee välispiirid, näiteks muru, võib see aidata autot roolida ja hoida sõidukit õiges sõidureas.
Autojuhil on alati vastutus liigelda ohutult ja tähelepanelikult ning jälgida liikluskorraldusvahendite märguandeid. Ohutuse tagamiseks ei tohi usaldada ainult ohutusfunktsioone. Selle süsteemi funktsioonidel on omad piirangud. Süsteemi töö ja piirangute kohta
vt täpsemalt kasutusjuhendist. Palun küsige lisateavet oma edasimüüjalt.
Parim viis Foresteriga tutvuda on teha proovisõit. Meie edasimüüjad ootavad sind.